Shinobi Of Kage zaprasza do gry
Historia: Klan Nara nie jest dużym klanem, lecz na pewno większym niż dawniej.Można u nich ujrzeć bardzo ważną i cenną cechę.Ich iloraz inteligencji jest o kilka razy większy od normalnych shinobi.Umieją zorganizować drużynę i poprowadzić ją do poprawności i doskonałości. Zawszę pomyślą parę razy niż wykonają jakikolwiek ruch. Potrafią przewidzieć ruchy przeciwników, o wiele szybciej niż ich sprzymierzeńcy. Są bardzo pomocni i przyjacielsko nastawieni do wszystkich. Ich specjalnością są Jutsu Cienia. Polega ona na kontroli cienia, i wykorzystaniu go przeciwko wrogom. Pomagają sobie padającymi cień mi z pobliskich drzew, budynków przez co ich cień może stać się szybszy i dłuższy.
BONUSY:
Jesteśmy w stanie przewidzieć ruchy przeciwnika:
Genin: 1 ruch ,+5 zręczność
Chunin: 2 ruchy ,+10 zręczność
Jounin: 3 ruchy ,+15 zręczność
Techniki rangi D
Nazwa techniki: Kage Mane no Jutsu
Opis: Technika przejęcia cienia. Wydłużamy nasz cień by złapać w niego swoją ofiarę. Wtedy wykonuje wszystko to co my. Cień może się łączyć z jakimiś nie ożywionymi obiektami by był dłuższy.
Chakra: Chakra: 2.000/ 500 na turę
Nazwa techniki: Kage Seisei no Jutsu
Opis: Shinobi, korzystając z małych spadochronów lub parasolek tworzy na ziemi cień, który posłuży do unieruchomienia przeciwnika innymi technikami.
Chakra: 500
Nazwa techniki: Kage Shibari no Jutsu
Opis:Ulepszona wersja Kage Mane no Jutsu. Tutaj możemy unieruchomić więcej niż jednego przeciwnika.
Chakra: 3.500 za utrzymanie 1.500 co post.
Techniki rangi C
Nazwa techniki: Kage Kujiku
Opis: Nasz cień wędruje po całym ciele naszego przeciwnika by następnie miażdżyć go.
Chakra: 2.500
Nazwa techniki: Kage Mane Shuriken no Jutsu
Opis: Członek klanu Nara rzuca specjalny nóż do którego jest przyczepiona wybuchowa notka(Shikamaru rzucił kastetem Asumy). Wtedy używa się techniki Kage Mane no Jutsu by ''przykuć'' do podłoża przeciwnika, wbijając w ostrze w jego cień.
Chakra: 5.000
Nazwa techniki: Kage Kubi Shibari no Jutsu
Opis: Najpierw łapiemy naszego przeciwnika za pomocą Kage Mane no Jutsu. Potem z cienia tworzy się ręka która dusi złapanego przeciwnika.
Chakra: Chakra: 4.500/ 2.000 na turę
Nazwa techniki: Kage Nui
Opis: Bardzo potężna technika. Polega na wydłużeniu oraz odklejeniu naszego cienia od podłoża. Technika jest dość szybka, bez problemu przebije człowieka na wylot. Maksymalnie możemy odczepić od powierzchni 8 cieni.
Chakra: 10.000/ 2.500 na turę
Techniki rangi B
Kage Mande Tacchi no jutsu
Opis: Sprytna technika klanu Nara. Dzięki tej technice członek klanu może połączyć swój cień z przeciwnikiem poprzez kontakt fizyczny.
Chakra: 10.000/ 3.000 na turę
Nazwa techniki: Kage Yose no jutsu
Opis: Ostateczna forma Kage Mane. Użytkownik może swoim cieniem manipulować w każdy sposób, czyli oderwać go od ziemi i usztywnić by zrobić np. broń czy też owinąć nim przeciwnika po czym zmiażdżyć. Tak jak w przypadku Kage Nui można cieniem przebić przeciwnika.
Chakra: Chakra: 25.000/ 4.500 za turę
Offline