Shinobi Of Kage zaprasza do gry
Pakt z wężami
Za pomocą tego paktu przywołujemy węże które mogą kąsić, przygniatać ciałem lub połykać przeciwników. Niektóre posiadają trujący jad.
Spis węży do przywołania:
Wąż Anko
Wąż nieco mniejszy od węża Orochmaru. Ma on niebieskie umaszczenie. Jego największą zaletą jest możliwość szybkiego poruszania się pod ziemią co może pomóc w walce lub przyspieszyć transport.
Koszt przywołania: 5.000 Chakry
Statystyki:
Atak: 15
Szybkość: 30
Wytrzymałość: 20
Kondycja: 15
Wąż Orochimaru:
Jest to wąż niewiele mniejszy od Mandy. Może służyć jako transport lub zostać wykorzystany w walce np. by połknąc rywala.
Koszt przywołania: 7.000 Chakry
Statystyki:
Atak: 35
Szybkość: 25
Wytrzymałość: 20
Kondycja: 15
Wąż Sasuke:
Wąż służący do osłony własnego ciała przed niespodziewanym atakiem. Jego ciało wytrzyma wybuch sporego ptaka Douhito co uświadamia o tym jakiej rangi jest to obrona. Do walki jednak się nie nadaje.
Statystyki:
Atak: 10
Szybkość: 30
Wytrzymałość: 60
Kondycja: 25
Kyodaiya:
Olbrzymie węże, przywołane przy inwazji na Konohe. Każdy z nich ma na szyji czerwoną chustke. Do przywołania ich potrzeba wielu shinobi albo przeogromnej ilości chakry.
Koszt przywołania: 15.000 Chakry
Statystyki:
Atak: 70
Szybkość: 25
Wytrzymałość: 60
Kondycja: 20
Manda:
Manda to największy wąż na świecie. Bez problemu porusza się przez budynki, drzewa czy duże skały. Przez swoją długośc, jest nawet
większy niż Katsyuy czy Gambunta. Jest fioletowy z czarnymi paskami występującymi na całym ciele. Posiadamy ogromną paszcze
z wieloma kłami. Manda jest snobistyczny, dumny i uważa się lepszym od wszystkim. Służy tylko tym, których nie może pokonać, a i tak wymaga sobie
za to zapłaty. Bardzo potężny i szybki. Potrafi zrzucić skóre z którą zamienia się na zasadzie techniki podmiany i chować się pod ziemie. Jest też niezwykle wytrzymały
Koszt Przywołania: 35.000 Chakry
Statystyki:
Atak: 95
Szybkość: 75
Wytrzymałość: 90
Kondycja: 70
Ostatnio edytowany przez Yorosaki (2011-04-19 20:40:34)
Offline