Shinobi Of Kage zaprasza do gry
Strony: 1
Ninpō: Chōjū Giga
Aby wykonać to ninjutsu, shinobi maluje na zwoju to, co chce ożywić. Po skończeniu dzieła, ninja musi wykonać pieczęć Tygrysa i wypowiedzieć "Ninpō: Chōjū Giga". Po tych słowach, rysunki na zwojach znacznie zwiększają swoją objętość i zamieniają się w realne istoty, które shinobi może kontrolować. Należy jednak pamiętać, że "ożywione" rysunki nie są niezniszczalne, a gdy przeciwnik je zrani, zamieniają się w plamę atramentu. Mimo to Ninpō: Chōjū Giga jest naprawdę przydatną techniką, która sprawdza się nie tylko jeśli chodzi o ofensywę, ale także gdy trzeba coś znaleźć, wytropić lub uciekać.
Poziom 1: Otrzymujemy mały pędzelek, niewielki zwój na którym możemy malować i fiolkę z atramentem o pojemności 1500ml.
Poziom 2: Otrzymujemy fiolkę z atramentem o pojemności 2500ml
Poziom 3: Otrzymujemy fiolkę z atramentem o pojemności 4100ml
Bonusy:
Poziom 1: Nie potrafimy malować za szybko, zajmuje nam to trochę czasu, do szybkości i zręczności dostajemy +5 punktów.
Poziom 2: Malujemy odrobinę szybciej niż na pierwszym poziomie, do szybkości i zręczności dostajemy +10 punktów.
Poziom 3: Potrafimy malować szybko, zajmuje nam to dosłownie chwilkę, do szybkości i zręczności dostajemy +20 punktów.
Poziom 1:
Lwy: zazwyczaj wykorzystywane do bezpośredniego ataku.
Chakra za 1 lwa: 1.000
Atrament za 1 lwa: 100
Myszy: zazwyczaj są używane do śledzenia i wyszukiwania wrogów.
Chakra za 1 mysz: 100
Atrament za 1 mysz: 10
Nietoperz (parasol): Służy jedynie jako parasol, którego koniec rączki może zacisnąć się na ręce, aby łatwiej było go nosić.
Chakra za 1 nietoperza (parasol): 1.000
Atrament za 1 nietoperza (parasol): 200
Pijawki: używane jako pociski, nie czynią jednak większych szkód.
Chakra za 1 pijawkę: 500
Atrament za 1 pijawkę: 50
Sumi Bunshin no Jutsu - To klon zrobiony z małej ilości atramentu, różni się od zwykłego Klona tym że jest zrobiony z dotykalnej masy czyli z atramentu, przez co trudno jest go przejrzeć. Jeśli ninja straci przytomność, jego klony zostaną rozproszone.
Chakra za 1 kolna: 3.000
Atrament za 1 klona: 200
Sowa: Używana do latania na jej plecach. Może także służyć to transportu czegoś. Jest mniejsza, prawdopodobnie wolniejsza i mniej zwrotna od jastrzębia.
Chakra za 1 sowę: 5.000
Atrament za 1 sowę: 500
Poziom 2:
Ryba: Służy do transportowania/przekazywania wiadomości drogą wodną.
Chakra za 1 rybę: 1.000
Atrament za 1 rybę: 300
Nietoperze: służą do atakowania przeciwnika. Po prostu lecą w jego stronę.
Chakra za 1 nietoperza: 500
Atrament za 1 nietoperza: 100
Węże: Zwykle duszą i wiążą przeciwników. Nie sprawdzają się najgorzej w ataku z ukrycia.
Chakra za 1 węża: 1.000
Atrament za 1 węża: 100
(Prawdopodobnie) Jastrząb: Można latać na jego plecach, lub transportować na nim jakieś rzeczy. Jest większy, szybszy i bardziej zwrotny od sowy.
Chakra za 1 jastrzębia: 7.000
Atrament za 1 jastrzębia: 700
Sumigasumi no Jutsu - Shinobi używa czakry, aby owinąć swoje ciało atramentem, który wytrzyma silne jutsu. Służy głównie do obrony. Może użyć tego atramentu, aby wytworzyć zasłonę "dymną" i jeśli użyje techniki Shunshin no Jutsu, to szybko, a nawet błyskawicznie uciec z pola bitwy.
Chakra: 10.000
Atrament: 800
Poziom 3:
Smok: Wielki i długi smok, służy do ataku.
Chakra za 1 smoka: 25.000
Atrament za 1 smoka: 1000
Sumi Nagashi - Przez wylewanie atramentu na ziemię shinobi może przywołać kilka atramentowych węży i unieruchomić przeciwników. Jeżeli oponent okaże się na tyle silny, by przerwać węże, te mogą odnowić się i znów owinąć wokół niego, co sprawia, że opór jest bezsensowny.
Chakra: 30.000
Atrament: 1000
Wojownik: Bardzo duży i silny wojownik. Sai użył go podczas czwartej wielkiej wojny shinobi, aby zaatakować Deidare i Sasori'ego.
Chakra za 1 wojownika: 35.000
Atrament za 1 wojownika: 1000
Ostatnio edytowany przez Aki (2011-07-05 20:52:38)
Offline
Strony: 1