Mewtwo Pokemon
Shinobi Of Kage

Shinobi Of Kage zaprasza do gry


#1 2011-04-19 17:16:55

 Aki

http://img52.imageshack.us/img52/9421/hokageh.png

Zarejestrowany: 2011-04-16
Posty: 17
Punktów :   

Ninpō: Chōjū Giga (ożywianie rysunków/techniki z użyciem atramentu)

Ninpō: Chōjū Giga


http://images2.wikia.nocookie.net/__cb20100222185805/naruto/pl/images/thumb/b/b3/Ninpou.jpg/300px-Ninpou.jpg


Aby wykonać to ninjutsu, shinobi maluje na zwoju to, co chce ożywić. Po skończeniu dzieła, ninja musi wykonać pieczęć Tygrysa i wypowiedzieć "Ninpō: Chōjū Giga". Po tych słowach, rysunki na zwojach znacznie zwiększają swoją objętość i zamieniają się w realne istoty, które shinobi może kontrolować. Należy jednak pamiętać, że "ożywione" rysunki nie są niezniszczalne, a gdy przeciwnik je zrani, zamieniają się w plamę atramentu. Mimo to Ninpō: Chōjū Giga jest naprawdę przydatną techniką, która sprawdza się nie tylko jeśli chodzi o ofensywę, ale także gdy trzeba coś znaleźć, wytropić lub uciekać.


Poziom 1: Otrzymujemy mały pędzelek, niewielki zwój na którym możemy malować i fiolkę z atramentem o pojemności 1500ml.
Poziom 2: Otrzymujemy fiolkę z atramentem o pojemności 2500ml
Poziom 3: Otrzymujemy fiolkę z atramentem o pojemności 4100ml


Bonusy:
Poziom 1: Nie potrafimy malować za szybko, zajmuje nam to trochę czasu, do szybkości i zręczności dostajemy +5 punktów.
Poziom 2: Malujemy odrobinę szybciej niż na pierwszym poziomie, do szybkości i zręczności dostajemy +10 punktów.
Poziom 3: Potrafimy malować szybko, zajmuje nam to dosłownie chwilkę, do szybkości i zręczności dostajemy +20 punktów.


Poziom 1:


http://images1.wikia.nocookie.net/__cb20091101220125/animemagics/images/d/dc/ChoujuuB.jpg


Lwy: zazwyczaj wykorzystywane do bezpośredniego ataku.
Chakra za 1 lwa: 1.000
Atrament za 1 lwa: 100


http://de.narutopedia.eu/images/thumb/9/9d/Choju-Giga-Nagetiere.jpg/150px-Choju-Giga-Nagetiere.jpg
Myszy: zazwyczaj są używane do śledzenia i wyszukiwania wrogów.


Chakra za 1 mysz: 100
Atrament za 1 mysz: 10


http://de.narutopedia.eu/images/thumb/3/38/Sai-Fldermaus.png/150px-Sai-Fldermaus.png


Nietoperz (parasol): Służy jedynie jako parasol, którego koniec rączki może zacisnąć się na ręce, aby łatwiej było go nosić.
Chakra za 1 nietoperza (parasol): 1.000
Atrament za 1 nietoperza (parasol): 200


http://de.narutopedia.eu/images/thumb/1/10/SaiSchnecke.png/150px-SaiSchnecke.png


Pijawki: używane jako pociski, nie czynią jednak większych szkód.
Chakra za 1 pijawkę: 500
Atrament za 1 pijawkę: 50


http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSh6dgqKHy8JNSxBOv-B3eEln5M7XonXi7Q1K5TVyGZaMhpMJ7k5A


Sumi Bunshin no Jutsu - To klon zrobiony z małej ilości atramentu, różni się od zwykłego Klona tym że jest zrobiony z dotykalnej masy czyli z atramentu, przez co trudno jest go przejrzeć. Jeśli ninja straci przytomność, jego klony zostaną rozproszone.
Chakra za 1 kolna: 3.000
Atrament za 1 klona: 200


http://de.narutopedia.eu/images/thumb/a/a1/Choju_Eule.png/150px-Choju_Eule.png


Sowa: Używana do latania na jej plecach. Może także służyć to transportu czegoś. Jest mniejsza, prawdopodobnie wolniejsza i mniej zwrotna od jastrzębia.
Chakra za 1 sowę: 5.000
Atrament za 1 sowę: 500


Poziom 2:


http://de.narutopedia.eu/images/thumb/d/d9/Choju_Fisch.png/150px-Choju_Fisch.png


Ryba: Służy do transportowania/przekazywania wiadomości drogą wodną.
Chakra za 1 rybę: 1.000
Atrament za 1 rybę: 300


http://de.narutopedia.eu/images/thumb/a/a5/Flederm%C3%A4use.png/150px-Flederm%C3%A4use.png


Nietoperze: służą do atakowania przeciwnika. Po prostu lecą w jego stronę.
Chakra za 1 nietoperza: 500
Atrament za 1 nietoperza: 100


http://de.narutopedia.eu/images/thumb/2/2e/Choju-Giga-Schlange.jpg/150px-Choju-Giga-Schlange.jpg


Węże: Zwykle duszą i wiążą przeciwników. Nie sprawdzają się najgorzej w ataku z ukrycia.
Chakra za 1 węża: 1.000
Atrament za 1 węża: 100


http://de.narutopedia.eu/images/thumb/8/84/Choju-Giga-Falke.jpg/150px-Choju-Giga-Falke.jpg


(Prawdopodobnie) Jastrząb: Można latać na jego plecach, lub transportować na nim jakieś rzeczy. Jest większy, szybszy i bardziej zwrotny od sowy.
Chakra za 1 jastrzębia: 7.000
Atrament za 1 jastrzębia: 700


http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTbkyiX0vlyEUdcpY4sMOp-LyrAoDG1-zyOgBdO4lTT_okvDn5b


Sumigasumi no Jutsu - Shinobi używa czakry, aby owinąć swoje ciało atramentem, który wytrzyma silne jutsu. Służy głównie do obrony. Może użyć tego atramentu, aby wytworzyć zasłonę "dymną" i jeśli użyje techniki Shunshin no Jutsu, to szybko, a nawet błyskawicznie uciec z pola bitwy.
Chakra: 10.000
Atrament: 800


Poziom 3:


http://de.narutopedia.eu/images/thumb/d/d7/Choju-Giga-Drache.jpg/150px-Choju-Giga-Drache.jpg


Smok: Wielki i długi smok, służy do ataku.
Chakra za 1 smoka: 25.000
Atrament za 1 smoka: 1000


http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRv-J2c7fdzmR30LAQ1mCcnuGEFAAbHD30tV3XcM9R6xuVCL2KB


Sumi Nagashi - Przez wylewanie atramentu na ziemię shinobi może przywołać kilka atramentowych węży i unieruchomić przeciwników. Jeżeli oponent okaże się na tyle silny, by przerwać węże, te mogą odnowić się i znów owinąć wokół niego, co sprawia, że opór jest bezsensowny.
Chakra: 30.000
Atrament: 1000


http://de.narutopedia.eu/images/thumb/5/5e/SaiKrieger.png/150px-SaiKrieger.png


Wojownik: Bardzo duży i silny wojownik. Sai użył go podczas czwartej wielkiej wojny shinobi, aby zaatakować Deidare i Sasori'ego.
Chakra za 1 wojownika: 35.000
Atrament za 1 wojownika: 1000

Ostatnio edytowany przez Aki (2011-07-05 20:52:38)

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.visionpol.pun.pl www.svminefb.pun.pl www.beybladefans.pun.pl www.weldenvarden.pun.pl www.gwardiaklimat.pun.pl